• logo
  • osnovna stranica
  • Okružni sud u Prijedoru

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Odluka o pokretanju postupka javne nabavke

    12.12.2019.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OKRUŽNI SUD U PRIJEDORU

    Broj: 016–0–SU–19–000–400

    Dana: 12.12.2019. godine

     

                Na osnovu člana 18 stav 1. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“ broj 38/14), predsjednik Okružnog suda u Prijedoru donosi:

     

    O D L U K U

    o pokretanju postupka javne nabavke

     

                Pokreće se postupak javne nabavke:

     

    1.      Predmet javne nabavke je nabavka opremanja poslovnih prostorija- kancelarijski namještaj za potrebe Okružnog suda u Prijedoru.

     

    2.      Redni broj nabavke u planu javnih nabavki je 8, u dijelu koji se odnosi na robe (dopuna plana javnih nabavki za 2019. godinu).

     

    3.      Procijenjena ukupna vrijednost nabavke je 165.000,00 KM, bez PDV–a.

     

    4.      Sredstva za finansiranje nabavke obezbjeđena su u budžetu Okružnog suda u Prijedoru za 2019. godinu.

     

    5.      Postupak za dodjelu ugovora: Otvoreni postupak.

     

    1. Postupak otvaranja i evaluacije ponuda će izvršiti Komisija za javne nabavke i Sekretar za javne nabavke, koji će biti imenovani posebnom odlukom predsjednika suda.

     

    Za realizaciju ove odluke zadužuje sudska uprava Okružnog suda u Prijedoru.

     

    Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

     

    Obrazloženje

     

    Ovom odlukom pokreće se postupak javne nabavke robe za opremanje poslovnih prostorija- kancelarijski namještaj za potrebe Okružnog suda u Prijedoru. Imajući u vidu da je Okružni sud još uvijek smješten u zgradi Osnovnog suda u Prijedoru, te da je zgrada u koju će sud preći već završena, kako bi se preselilo u novoizgrađeni objekat neophodno je, u cilju uspješnog i efikasnog poslovanja, opremanje kancelarijskim namještajem. Opremanjem novoizgrađenog objekta ispunili bi se svi preduslovi za preseljenje u isti i nesmetano poslovanje.

     

    Sredstva za nabavku su obezbjeđena rebalansom budžeta za 2019.godinu, objavljenom u Službenom glasniku Republike Srpske broj 93/19, na stavci 510000- Izdaci za nefinansijsku imovinu.

     

    Procjena vrijednosti robe je izvršena na osnovu tržišne vrijednosti predmeta javne nabavke, a u skladu sa raspoloživim budžetskim sredstvima.

    Predsjednik suda

    Mr Duško Miloica

    Prikazana vijest je na:
    233 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Odluka o pokretanju postupka javne nabavke

    12.12.2019.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OKRUŽNI SUD U PRIJEDORU

    Broj: 016–0–SU–19–000–400

    Dana: 12.12.2019. godine

     

                Na osnovu člana 18 stav 1. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“ broj 38/14), predsjednik Okružnog suda u Prijedoru donosi:

     

    O D L U K U

    o pokretanju postupka javne nabavke

     

                Pokreće se postupak javne nabavke:

     

    1.      Predmet javne nabavke je nabavka opremanja poslovnih prostorija- kancelarijski namještaj za potrebe Okružnog suda u Prijedoru.

     

    2.      Redni broj nabavke u planu javnih nabavki je 8, u dijelu koji se odnosi na robe (dopuna plana javnih nabavki za 2019. godinu).

     

    3.      Procijenjena ukupna vrijednost nabavke je 165.000,00 KM, bez PDV–a.

     

    4.      Sredstva za finansiranje nabavke obezbjeđena su u budžetu Okružnog suda u Prijedoru za 2019. godinu.

     

    5.      Postupak za dodjelu ugovora: Otvoreni postupak.

     

    1. Postupak otvaranja i evaluacije ponuda će izvršiti Komisija za javne nabavke i Sekretar za javne nabavke, koji će biti imenovani posebnom odlukom predsjednika suda.

     

    Za realizaciju ove odluke zadužuje sudska uprava Okružnog suda u Prijedoru.

     

    Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.

     

    Obrazloženje

     

    Ovom odlukom pokreće se postupak javne nabavke robe za opremanje poslovnih prostorija- kancelarijski namještaj za potrebe Okružnog suda u Prijedoru. Imajući u vidu da je Okružni sud još uvijek smješten u zgradi Osnovnog suda u Prijedoru, te da je zgrada u koju će sud preći već završena, kako bi se preselilo u novoizgrađeni objekat neophodno je, u cilju uspješnog i efikasnog poslovanja, opremanje kancelarijskim namještajem. Opremanjem novoizgrađenog objekta ispunili bi se svi preduslovi za preseljenje u isti i nesmetano poslovanje.

     

    Sredstva za nabavku su obezbjeđena rebalansom budžeta za 2019.godinu, objavljenom u Službenom glasniku Republike Srpske broj 93/19, na stavci 510000- Izdaci za nefinansijsku imovinu.

     

    Procjena vrijednosti robe je izvršena na osnovu tržišne vrijednosti predmeta javne nabavke, a u skladu sa raspoloživim budžetskim sredstvima.

    Predsjednik suda

    Mr Duško Miloica